dimecres, 7 de febrer del 2007

CARLES MONTSERRAT, el millor maître, el millor mestre i el millor PARE

















Estic aquí, gràcies al meu pare i a la meva mare.Carles Montserrat i Magda Eroles. I gràcies a ells,i al meu germà Carles, m´agrada la meva professió, que també s´ha convertit en la meva passió i el meu "hoby".
Des d´aquest blog, vull compartir i aprendre sobre aquest fantàstic món dels cocktails i el bars, gastronomia i hostaleria.
Em presentaré, perquè em conegueu.Vaig néixer a Barcelona, però al dni diu Sitges, un 2 de febrer de 1971, sóc barman, o sigui dependent de bar i com ja he dit m´encanta la meva professió.Estic molt feliçment cassat amb la Vanesa, la dóna de la meva vida i la mare dels nostres fills/es que estan en camí.Ens vam conèixer al bar on treballo, el Boadas Cocktail Bar, un dels millors bars del món i tot un referent en el món de la cocteleria.
He treballat en nombrosos bars hotels i restaurants, com el pare i el meu germà, i tot això, servirà per omplir aquest blog d´experiències i viatges.
SALUT!